- 845.000 €
- 200 m²
- 1.662 m²
- 4 Habitacions
- 3 Banys
- 1 Plaça de parking
Casa en venda a Sant Vicenç de Montalt amb espectaculars vistes a la mar
Situada en ple cor de la comarca del Maresme, aquesta casa és perfecta per a gaudir de l'encant del Mediterrani tot l'any. A tan sols 25 minuts de Barcelona per autopista gratuïta, i amb l'estació de tren a només 8 minuts amb cotxe, la propietat es troba a 7 minuts a peu del centre del poble, la qual cosa combina la tranquil·litat de la zona amb la proximitat a tots els serveis.
Aquest habitatge a tres vents de 200 m² està construïda sobre una parcel·la de 1.662 m², amb un ampli jardí, una piscina renovada i un garatge independent. A més, la propietat presenta un gran potencial urbanístic, permetent la possibilitat de construir un segon habitatge o ampliar l'existent, conforme a les normatives vigents. També és possible segregar la parcel·la en dues unitats independents, la qual cosa obre diverses opcions de desenvolupament.
La zona destaca per la seva tranquil·litat i seguretat, sent predominantment una àrea de primera residència. Ideal per a desplaçar-se a peu o amb bicicleta, la propietat està prop de serveis com a supermercats (a només 5 minuts a peu), la Plaça Major i l'Ajuntament. Les platges de Sant Vicenç de Montalt es troben a tan sols 8 minuts amb cotxe, mentre que el Club Nàutic El Balís està a només 10 minuts.
Distribució de l'habitatge:
• Planta Baixa: En ingressar, un rebedor dona pas a un ampli saló-menjador de 40 m², amb accés directe al jardí i un espectacular balcó que ofereix vistes al poble i a la costa. La cuina independent de 20 m² té sortida directa al jardí posterior. A més, en aquesta planta es troben un bany de cortesia, un quart de calderes-safareig i un petit celler sota l'escala.
• Planta Primera: Un ampli distribuïdor connecta amb 4 dormitoris: tres dobles i un individual. La suite principal compta amb bany privat, vestidor i terrassa privada. Una altra de les habitacions dobles disposa de grans armaris de paret. El segon bany és complet, amb banyera. El paviment de les estades és de parquet sintètic, mentre que els banys compten amb porcellànic.
• Garatge: El garatge té una superfície de 52 m², amb capacitat per a dos cotxes grans, motos, bicicletes i espai addicional per a l'equipament del jardí.
Característiques addicionals:
Fusteria d'alumini amb doble vidre i algunes persianes motoritzades.
Sistema d'alarma
Jardí de 1.566 m²
Piscina renovada de 9 x 4 m², revestida amb gresite.
Oportunitat única per a viure en una de les millors zones del Maresme, en un espectacular balcó a la mar.
Detalls
-
A
92-100 -
B
81-91 -
C
69-80 -
D
55-68 -
E
39-54 -
F
21-38 -
G
1-20