- 980.000 €
- 250 m²
- 292 m²
- 4 Habitacions
- 2 Banys
- 2 Places de parquing
Masia en venda en el centre de Canet de mar i a 300 metres de la platja
Presentem aquesta preciosa masia de l'any 1562 totalment reformada. Situada en el centre de Canet de Mar, es troba a escassos metres dels principals serveis, comerços i de la platja. Assentada en una parcel·la de 292 m², composta per dues confortables plantes.
En la primera planta, un espaiós saló amb xemeneia amb vista i accés directe al jardí i a la piscina. Compta amb un petit celler, ideal per als amants del vi. El saló connecta amb la cuina independent, totalment equipada, office i sortida al porxo del jardí. La casa compta amb una habitació doble i un bany complet en planta que estan separats de l'habitatge principal, perfecte per a rebre convidats. En la planta superior es troben dues habitacions dobles; una d'elles amb xemeneia, una individual i un bany complet. Des de la mateixa planta s'accedeix als dos garatges, tenen capacitat per a estacionar 4 cotxes, bugaderia i zona de magatzematge.
Excel·lent comunicació, a 5 minuts a peu de la platja, ràpid accés a la carretera principal N-II i a l'autopista amb direcció Barcelona/França. Distància de 62 km fins a l'aeroport de Barcelona i 50 minuts fins al centre de la ciutat.
Detalls
-
A
92-100 -
B
81-91 -
C
69-80 -
D
55-68 -
E
39-54 -
F
21-38 -
G
1-20